luni, 29 octombrie 2018

O seară liniștită


                                                                      
      Septembrie 2018. Am plecat la Timișoara, singură. O seară liniștită, în familie, uitându-ne la televizor. Se întâmplă mai rar asta, eu acum locuiesc în București, iar părinții mei în Timișoara. Distanța este destul de mare și nu ajung așa des pe-aici, așa cum ar fi trebuit. Weekend-ul acesta m-am simțit foarte bine. Am fost cu părinții mei la shopping, am băut cafeaua de dimineață împreună, am mâncat, am râs, am povestit până seara târziu, am dormit, ne-am trezit și...am luat-o de la capăt.

      Mama mea este foarte fericită și bănuiesc că, în același timp, liniștită...pentru că fata ei a învățat să se descurce singură. Nu chiar singură, pentru că sunt cu partenerul meu, locuim împreună...dar când spun singură mă refer la faptul că eu gătesc, eu spăl, eu calc, eu fac cumpărăturile necesare, fac curățenie în casă, și nu mă plâng. Deloc. Nici nu îi reproșez nimic lui, deși, când e mai liber, mă ajută și el cu treburile acestea...să dau cu aspiratorul, să șterg praful, să gătesc, fără să îl pun eu. Sunt de părere că nu e normal ca o femeie să pufăie sau să stea îmbufnată toată ziua dacă partenerul ei nu face toate aceste lucruri. Poate vrea să ajute, dar nu se pricepe sau...pur și simplu nu îi place. Plus că femeia știe și poate să le facă mult mai bine.
     
      De fiecare dată când vin aici, în Timișoara, acasă la părinții mei, mama mă ia în brațe, mă pupă și mereu îmi spune să am grijă de mine, tata îmi spune să învăț și face o grămadă de poze cu mine, iar sora mea se laudă cu toate notele ei de la școală, fiind prima din clasă și singura care are numai medii de 10. Sunt mândră. 

      Bineînțeles că mă gândesc la partenerul meu foarte des, poate exagerat de des și îmi fac prea multe griji uneori... E normal, mi-e dor de el, dar câteodată o mică pauză e necesară, acea pauză în care pofta de îmbrățișări mă cuprinde, gândul că nu știu dacă se îmbracă bine, ca nu cumva să răcească, dacă e obosit, dacă doarme destul...el fiind la aproape 1000 km distanță acum, plecat într-un turneu în Diaspora. Dar ne vom revedea curând...



2 comentarii:

  1. Suntem mândri de tine. Simplu, frumos ,liniștitor...bravo !!! We love You !

    RăspundețiȘtergere
  2. Fata harnica, frumoasa si muncitoare...cu un partener mai in varsta cu ~20 de ani; 16-30-40 sunt cei mai frumosi ani, sa nu regreti mai tarziu, dar cred ca stii mai bine fiind la psihologie, just saying.

    RăspundețiȘtergere