marți, 26 februarie 2019

Cum e viața cu un partener mai mare ca mine

 


    S-a întâmplat să mă îndrăgostesc de un bărbat mai în vârstă ca mine. Cum și unde s-a întâmplat? În Timișoara, acum un an și 2 luni, într-o seară destul de geroasă, la Symphony Caffe...stând la masă, la un suc, împreună, mai multe persoane, printre care și el. Discutam despre ce se întâmplă în România... Recunosc, eu nu prea eram atentă la ceea ce se discuta...eram atentă strict la el. Îl studiam din cap până în picioare. Stătea chiar în fața mea. Îmi plăcea tot la el. Parfumul lui...un miros...magic, ochii de o culoare superbă, felul în care privea...modul în care vorbea, inteligența și mai ales simplitatea. 

    Mda... Așa cum bănuiți, în acea seară m-am îndrăgostit de el și, cu toate că eram într-o relație cu altcineva, nu am putut să îl uit... Voiam să îi scriu, dar nu aveam curaj. Îmi era rușine. Nu știam dacă avea o parteneră deja...nu știam mai nimic despre viața lui privată. La un moment dat, după vreo 2 luni, aflu că vine în Timișoara din nou, la sediul PSD. M-am dus și eu, categoric. În acea zi am încercat să îi arăt că...îmi e drag. Cum am făcut asta? Ei bine, i-am zâmbit de fiecare dată când se uita la mine...și, sinceră să fiu, o făcea destul de des. Nu știam ce să cred. Mă gândeam oare ce zice: „Ce se tot uită asta atâta?” sau „Ce drăguță e” sau „Cred că mă place”? În fine... ideea e că atunci m-am îndrăgostit și mai rău de el. 

    Și uite așa într-o zi, la începutul lunii martie, după 3 luni de la ieșirea la Symphony i-am scris pe Facebook. În 14 martie a spus că vine în Timișoara să discutăm, să ne cunoaștem. Am rămas uimită. Eu credeam că nici măcar nu o să-mi citească mesajele, și că dacă o va face, o să mă blocheze apoi. A fost foarte frumos...nici nu pot descrie în cuvinte emoțiile pe care le-am simțit atunci când i-am spus în față tot ce simțeam. Adevărul e că am avut foarte mult curaj. 

    Cum e viața cu un partener mai mare ca mine? Desigur, majoritatea consideră că, în astfel de relații, la mijloc există un interes financiar, însă atunci când l-am cunoscut pe Mălin nu avea contul de Patreon și nici din Youtube nu câștiga cine știe ce. Lângă el mă simt protejată tot timpul...el a trecut prin multe, știe să vorbească și să asculte, știe să mă încurajeze, îmi oferă romantism din plin și tot timpul mă face să mă simt în siguranță. Relația cu un partener mai mare e foarte frumoasă... el e mai experimentat, mai matur, din toate punctele de vedere, însă și eu sunt dintr-o generație mai tânără și sunt mai bine ancorată în realitatea tehnologică. Deci, am ce învăța de la el, și viceversa.

    El e capabil să îmi ofere ceea ce nu am primit de la nimeni: respect, răbdare, înțelegere, dedicare, iubire adevărată, siguranță.

    Mă iubește așa cum sunt... Îl iubesc așa cum e...






24 de comentarii:

  1. Foarte frumos felicitari !!:)

    RăspundețiȘtergere
  2. Sa aveti parte de o viata fericita impreuna!!!!
    Malin ai tot respectul meu pentru ce faci si iti doresc multa putere mai departe!

    RăspundețiȘtergere
  3. Foarte frumos! Sa aveti parte de iubire❤.

    RăspundețiȘtergere
  4. Va doresc sa aveti parte de multe bucurii in viata!!!
    Sper sa-l intelegi pe Malin pentru tot ce face el pentru tara asta si sa ramai alaturi de el si in momentele mai putin fericite.
    Va sta bine impreuna!

    RăspundețiȘtergere
  5. Sincer, induiosator si omenesc...f. rar mai intalnesti asa ceva ! Iubiti-va, respectativa si fit fericiti! ma bucur ptr. voi, meritati bucuria!

    RăspundețiȘtergere
  6. BRAVO MALIN AI O IUBITA SUPER FRUMOASA, SI ADEVARATA, PRIN TOT CE AI TRECUT IN ULTIMI 2 ANI JUMATE, A VENIT SOARELE IN SUFLETUL TAU,CEL MAI SUPERB E SA AI DRAGOSTE SUFLETEASCA.. CU ADEVARAT, VA FELICIT PE AMINDOI,SI VA STA SUPER FRUMOS INPREUNA, D-ZEU SA VA AJUTE PE AMINDOI.

    RăspundețiȘtergere
  7. O iubesti mult daca vrei sa stie toti de asta. Sa fiti sanatosi si depinde de voi sa fiti si fericiti. :)

    RăspundețiȘtergere
  8. Mă bucur pentru tine Mălin,ești un tip norocos cu așa femeie lângă tine.Sper să fiți fericiți împreună mulți ani și de aici înainte.

    RăspundețiȘtergere
  9. Felicitari amandorura! Sa va iubiti si sa traiti o viata frumoasa!

    RăspundețiȘtergere
  10. Foarte tare povestea. M-am amuzat la faza cu "el nu avea cont de patreon" ��. Felicitari. Ma bucur pentru voi.

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Pai da... Mulți cred că stau cu el pentru bani. Acei bani vin din partea unor oameni cinstiți, care îi susțin munca de jurnalist independent. Datorită susținătorilor, el poate merge prin țară și prin diaspora...avem cheltuieli la bloc, chirie, plus mâncare, benzină, etc. Oamenii nu îl plătesc ca să îmi cumpere mie haine scumpe, telefoane ultimul răcnet, bijuterii... Nici nu ar fi corect! Plus că datorită blogului, câștig și eu ceva... Nu mult, dar e ok.

      Ștergere
  11. Să fiți sănătoşi şi fericiți!
    Dacă nici asta nu i declarație de dragoste ,atunci nu există aşa ceva!
    ������

    RăspundețiȘtergere
  12. Multă fericire ! ---https://youtu.be/kpaPIyoAJS4

    RăspundețiȘtergere
  13. Doamne, ce frumos. M a emoționat până la lacrimi

    RăspundețiȘtergere
  14. Wow! Malin merita din plin o fata ca tine! Varsta e doar o cifra. Între mine și soțul meu e diferența și mai mare ,23 de ani. Malin e un adevărat erou!! Va salut din Roma!

    RăspundețiȘtergere
  15. ce logodnica frumoasa are Malin

    RăspundețiȘtergere
  16. Bravo! respect! nu prea te-am mai vazut prin Piata Victoriei

    RăspundețiȘtergere
    Răspunsuri
    1. Multumesc! Nu am mai fost de ceva timp...mai ales în perioada examenelor. Iar acum am programul destul de încărcat. Am cursuri și dimineața și seara...În anumite zile stau chiar și 9-10 ore la facultate, cu pauze, bineînțeles :))

      Ștergere
    2. Aoleuu! Spor si numai bine

      Ștergere