miercuri, 16 ianuarie 2019

Jandarmeria nu scapă cu poezia când apără hoția




Pe 15 ianuarie, ziua poetului Mihai Eminescu, Jandarmeria a publicat un material video care se dorea poetic, cu scopul de a-și drege imaginea după abuzurile din data de 10 august 2018.

Oamenii nu au fost impresionați. Ba chiar ei le-au transmis poezii. Iată unele dintre ele: 



1. Malin Bot Jandarmi, comanda la mine!
Pe burtă! Drepți!
Recitați după mine:
Cobori în beci Cucos lichea, alunecând pe-o sfoară.
Ești un sclav sadea cu mintea foarte goală.


2. Dexter GT Pe'langa pulanu' fara sot, adesea am trecut,
Dedeati cu el sa sculati morti si rau a mai durut.
Aveati si gaze la pachet aveati si trei genade,

Aveati si tablagii cu voi dar si oameni cu grade,
Ce nu aveati si ce n'aveti ...voi poate niciodata,
N'aveti coloana vertebrala sau verticalitate.
Poate sunt oameni printre voi, poate sunt familisti...
Dar cei mai multi din fruntea voastra sunt doar fosti activisti.
Asa ca noi ramanem noi... cei pururea golani,
Noi cei pe care'i bateti goi cu vesnicul pulan.


3. Catalin Gherman Astfel zise lin jandarmul
Pumni asupra-mi clatinand
Şuieram l-a lor gazare
Ş-am ieşit în câmp plangand.

Astăzi chiar de m-aş întoarce
A-nţelege n-o mai pot...
Unde eşti, Jandarmerie,
Cu prostia ta cu tot


4. Teodor Cimbru - Ce te legeni, omule,
Fara ploaie, fara vant,
Cu smartphonul pe pamant?

-Daca nu m-as legana,
Tu mai abitir ai da,
Cred ca te-ai incapatana
Capul de mi l-ai crapa!

Bate vantul dintr-o parte,
Cu gaze amestecat
Capul de nu mi l-ai crapat,


Macar sa mor sufocat!


de Jandarm Eminescu

5. Radu Dragomir Gazele curg
Razea lor șiruri despică
Căștile vechi
Casele-n lună ridică
Pocnește-n vânt
Grenada de mână
Piața-i in fum
Pulane murmură-n stână.


6. Florin Prunaru -Române, românuțule,
Ce mai faci, drăguțule?
Că de când eu te-am bătut

6 luni au cam trecut
Și de când m-am depărtat
Movul, de la ochi, s-a luat...


7. Emil Serban De treci codrii ”la Girafă”, de departe vezi sclipind,
Și-auzi mândra glasuire a pulanelor de-argint.
Casca-n soare, casca-n lună, și cu gaze și cu scut,


Au vrut să se facă medici, dar ”atâta s-a putut”.


8. Dorian Florescu De la Nistru pân'la Tisa
Tot românul plânsu-mi-s-a
Cã nu mai poate strãbate

De-atâta pulane-n spate;

Din Hotin si pân'la Mare
Vin Jandarmii de-a cãlare
De la Mare la Hotin
Gazează făr-de suspin
Le curg balele și mucii
Si rușinea nu-i înneacã
Sãracã tarã, saracã!

9. Mihai Raducanu Când am cască şi pulan
Nu se vede că-s cioban
Nu se vede că nu ştiu

Nici să număr, nici să scriu.

10. Flav Ionut Frunză verde de mărar
2-3 pulane-ți car
Și dacă mă enervez

Cu gaz te asfixiez
Avem gaz de care vrei
De bărbați și de femei
De vă țineți de prostii
Dăm cu gaze și-n copii
Pumnii mei minte nu are
Nu mai protesta băi coaie
Că te rup iar în bătaie!

11. Cheita Calin Ce mă bați băi boule
Fără jenă, fără gând
Când sunt căzut la pământ ?


Ia, eu bat ca tonomat
Man in white a exclamat
Să-mi alin frustrările
Să-mi descarc ororile
Pe tine, băi fraiere.


12. Vlad Vld “ O, ramai,ramai cu mine ,
Te-am bătut atât de mult !
Ale tale coaste toate

Numai eu știu sa le rup;

In al umbrei întuneric ,
Te-am bătut și te-am gazat ,
Ce te uiți așa la mine ..
Vrei din nou sa te mai bat? “

Cătălin, plutonier !


13. Ghe Marian Cobori în jos, luceafăr blând,
Alunecând pe-o rază,
Arde-mi un spray și-un șut în fund

Și coasta-mi fracturează!


14. Emil Bucur Somnoroase batranele
La biserica se aduna,
Vin jandarmii, dau in ele
Noapte buna !









Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu