marți, 18 decembrie 2018

Sărutul...

     După părerea mea, sărutul este cea mai pură și intensă formă de contact fizic ce poate exista. Chiar și acum, după nouă luni de relație, atunci când buzele noastre se ating simt o emoție puternică...la fel ca prima oară. Sărutul tău mă copleșește. Este senzual, intim și romantic să te sărute persoana pe care o iubești atât de mult...este pur și simplu magic. Chiar și atunci când suntem în public și îmi furi câte un pupic este copleșitor.

     Cred că acest gest de afecțiune cântărește enorm într-o relație, indiferent dacă este vorba de o relație abia începută sau una de lungă durată.

     Iar privirea...acea privire...pătrunzătoare. Știți că se spune că ochii sunt oglinda sufletului, iar atunci când sunt deschiși pe timpul unui sărut, parcă sufletele se sărută și ele...De aici rezultă flăcările care se simt pe buzele moi...acele emoții copleșitoare. Sărutul este pur și simplu magic.

     Chiar și atunci când sunt nervoasă, supărată, agitată, am o zi foarte proastă sau poate sunt bolnavă...sărutul tău îmi relaxează întreg organismul, determinând o stare de calm și liniștire. Nu am știut ce înseamnă cu adevărat sărutul și ce emoții poate să-mi stârnească până te-am cunoscut pe tine. Atunci când te apropii de mine și mă mângâi ușor pe față, apoi pe păr, mă privești cu blândețe și îmi săruți ușor buzele, totul terminându-se cu o îmbrățișare între două zâmbete care se contopesc este..pur și simplu fermecător.

      Sărutul este o atingere foarte intimă care te face să te simți iubit/ă, este un lucru adorabil ce îți oferă sentimentul de ocrotire, de fericire. Un sărut este capabil să declanșeze o adevărată revoluție afectivă...el conține o furtună de senzații, de reacții chimice și fizice. Sărutul...este cea mai bună modalitate de a-ți exprima sentimentele fără a recurge la cuvinte.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu